Wandelroutes

Voor de wandelliefhebbers zijn er in en rond Langbroek nieuwe mogelijkheden bijgekomen om mooie wandelingen te maken. De routes leiden u langs kastelen en ridderhofsteden door een afwisselend landschap van weiden en bossen tussen de Utrechtse Heuvelrug en de Kromme Rijn. De vier wandelingen zijn afzonderlijk te lopen, maar u kunt ze ook met elkaar of met andere wandelpaden combineren.

Startpunt

Startpunt wandelroutes bij dorpshuis De Toekomst. Startpunt bij het dorpshuis.

Alle wandelroutes starten bij dorpshuis De Toekomst, Prinsenplein 3 in Langbroek. Hier en bij het parkeerterrein aan de Langbroekerdijk staan panelen met informatie over de wandelroutes en bezienswaardigheden. Van de routes is ook een folder beschikbaar. Kijk voor de verkooppunten bij de contactgegevens.

Bereikbaarheid

Parkeren is mogelijk op het parkeerterrein van sportvereniging SVL nabij het startpunt en op de parkeerplaats aan de Langbroekerdijk, waar u ook uw wandeling kunt starten.

Alle wandelroutes zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken met buslijn 56 (Wijk bij Duurstede - Amersfoort), halte Julianalaan.

Vier routes

Klik op een van onderstaande routes voor meer informatie.

Wandeling van 6,7 km
Duur: 1.30 uur